TIEDOTE: Uusi Fixit mielenosoitus 28.11. eduskuntatalolla

Spread the love

Yksi mielenosoitus takana ja lisää on luvassa. Seuraavan kerran näemme Eduskuntatalolla lauantaina 28.11.2020 klo 13:30-15:30

Suomi eroon EUsta ja eroa hallitus- mielenosoituksessa me Suomen kansalaiset vaadimme edelleen hallituksen eroa sekä Suomen eroa EUsta ja vastustamme EU:n elpymispakettia. On selvästi nähtävissä, että EU menee vääjäämättä kohti liittovaltiota ja Suomen hallitus pääministerin johdolla tekee maastamme ikuisen velkavangin unioniin. Jos jo nyt korkeaa verotustamme nostetaan entisestään, ajetaan kansalaiset ahdinkoon vain sen vuoksi, että vastuuttomalla taloudenpidolla eläneet Etelä-Euroopan maat saisivat talouttaan tasapainoon. Tätä me emme voi hyväksyä. Suomi on itsenäinen maa ja sellaisena sen tulee pysyäkin. Päätösvalta meidän oman kansamme asioista ja hyvinvoinnista tulee saada takaisin Suomeen, se ei kuulu EU:lle. Me suomalaiset pidämme itsenäisyydestämme kiinni ja siten kunnioitamme myös sen meille taistelleita esi-isiämme. Siksi vaadimme Suomen hallituksen eroa ja Suomen eroa EU:sta.

Ensimmäisen mielenosoituksen (1.9.) perusteella voimme sanoa, ettemme ole vaatimuksiemme kanssa yksin. Tapahtuma oli kaikin tavoin onnistunut, paikalla oli paljon väkeä ja tapahtuma keräsi runsaasti katsojia myös suoran Youtube-lähetyksen äärelle. Olemme saaneet valtavasti hyvää palautetta ja yhä enemmän kansalaisia on ilmaissut tukensa toiminnallemme sekä halunsa lähteä mukaan. Tästä onkin kasvamassa hyvää vauhtia todellinen FIXIT-kansanliike, jonka alati vahvistuva ääni todella kaikuu läpi Suomen ja etenee päättäväisesti kohti tavoitettaan.

Ensimmäisessä mielenosoituksessa kansanedustaja Ano Turtiainen ilmoitti jättäneensä eduskunnalle lakialoitteen kansanäänestyksen järjestämisestä koskien EU:sta eroamista ja hän on paikalla myös seuraavassa mielenosoituksessamme. Muut puhujat julkaisemme lähempänä tapahtumaa.

Aiempi kokemuksemme osoitti sen, että asian eteenpäin viemiseen tarvitaan nyt meitä jokaista, koska valtamedia ei ole meidän puolellamme. Siispä ensiarvoisen tärkeää nyt on, että jokainen meistä lähtee toimimaan ja levittämään sanaa eteenpäin. Tämä on yhteinen asia ja yhdessä me teemme tämän.

Pyydämmekin apuanne Flyereiden jakoon, joita on saatavissa kauttamme. Vapaaehtoiset voivat ilmoittautua sähköpostiin: rodoro888@gmail.com.

Myös kyydityksiä varten on tulossa oma fb-sivustonsa edellisen mielenosoituksen tapaan. Sen lisäksi vapaaehtoiset auttajat kyytien ja kuljetusten osalta, kuten esim. linja-autoilijat voivat ottaa yhteyttä suoraan sähkopostiin: yhteiskuljetus@gmail.com.

Tapahtuman järjestävät tavalliset Suomen kansalaiset. Se on suunnattu Suomen kansalle, eikä se liity minkään poliittisen puolueen, ryhmän järjestön tai minkään muunkaan yhteisön toimintaan eikä näin ollen mielenosoituksessa sallita muita tunnuksia tai lippuja kuin Suomenlippu sekä tapahtuman luonteeseen sopivia banderolleja.

Tapahtuma on rauhanomainen ja päihteetön. Ei rasismia. Tapahtumasta on tehty asianmukaiset ilmoitukset viranomaisille. Lisäksi korostamme jokaisen kansalaisen omaa vastuuta koronaviruksen suhteen eli tulemaan paikalle vain terveenä, huomioimaan turvavälit sekä noudattamaan hygieniasuosituksia. Eduskuntatalolla nähdään!
Julkaisuvapaa 19.9.2020
Fixit-tiimi