TIEDOTE: Vuosi on vaihtunut ja kaksi mielenosoitusta on taakse jäänyttä elämää vuodelta 2020.

Spread the love

Vaikka edelleen elämme EU:n ikeen alla ja elpymispakettia viedään yhä eteenpäin vain muutaman Euroopan mahtimaan mielen mukaan eikä nykyinen hallituskaan ole vielä eronnut, olemme saaneet äänemme kuuluviin, sillä valtamedia ei ole meitä uutisoinneissaan huomioinut. Olemme siis se kansanosa, josta halutaan vaieta. Kansanosa, joka peräänkuuluttaa itsenäisyyttään ja palauttaa valta päättää omista asioistaan. Me olemme Suomen kansa!

Kaksi näyttävää mielenosoitusta Eduskuntatalon edessä on osoitus siitä, että varsin moni suomalainen on tyytymätön pääministeri Sanna Marinin johtaman hallituksen toteuttamaan politiikkaan oman kansan hyvinvoinnin edistämiseksi sekä EU:n liittovaltiota kohti vietyjen toimien johdosta, mukaan lukien EU:n elpymispaketin läpi vieminen. Seisomme edelleen yhtenä rintamana palauttaaksemme itsenäisyytemme, päätäntävallan omista asioistamme, takaisin itsellemme, Suomelle.

Koska mielipiteemme ei edelleenkään ole tullut riittävästi kuulluksi, on aikeenamme toteuttaa kolmas, vielä kahta edellistäkin suurempi tapahtuma tulevana keväänä. Siihen tarvitsemme jokaisen teidän tukea, jotka haluatte pitää Suomen itsenäisyydestä kiinni ja irrottautua EU:n otteesta. Nyt on todellakin aika yhdistää kaikki voimavarat ja viedä yhteistä asiaamme eteenpäin, osoitteseen fixitposti@gmail.com voit ilmoittautua ja ideoida. FIXIT 🇫🇮